مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-16پزشكي

دانش آموزان کرمانشاهی، نوع واکسن تزریقی را خود انتخاب کنید/ «پاستوکووک» رسید


معاون بهداشت فنی استان کرمانشاه گفت: افراد 12 تا 18 ساله که برای تزریق واکسن مراجعه می کنند، خود نوع واکسن را انتخاب خواهند کرد.

- سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت بیماری و سرپل ذهاب در وضعیت قرمز هستند، ادامه داد: شهرستان های کرمانشاه، هرسین، سنقرو کلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، دالاهو و گیلانغرب در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

معاون بهداشت فنی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه آمار موارد بستری روبه کاهش است، اما همچنان بالغ بر 800 نفر از هم استانی ها با علائم شدید و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت کاملا شکننده است و احتمال ورود به موج ششم با نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی وجود دارد.

شاه آبادی با اهمیت واکسیناسیون گروه سنی 12 تا 18 ساله ها، گفت: خوشبختانه واکسن پاستوکووک به استان رسیده و تزریق این نوع واکسن هم در استان برای نوجوانان 12 تا 18 ساله آغاز شده است.

وی گفت: در حال حاضر در مراکز واکسیناسیون تجمیعی استان واکسن پاستوکووک و سینوفارم چینی برای تزریق نوبت اول این گروه هدف وجود دارد، بنابراین والدین و خود دانش آموزان می توانند، نوع وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کرمانشاهی، نوع واکسن تزریقی را خود انتخاب کنید/ «پاستوکووک» رسید

دانش آموزان کرمانشاهی، نوع واکسن تزریقی را خود انتخاب کنید/ «پاستوکووک» رسید