مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:102021-10-16ورزشي

برگزاری همایش دوچرخه سواری در آستانه روز جهانی غذا


رییس انجمن غذایی و دارویی استان مازندران گفت: به مناسبت روز جهانی غذا، انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سورای کرد.

- محمد مهدی گیوه چی رییس انجمن غذایی و دارویی استان مازندران در جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش دوچرخه سواری از مبدا بابل به مقصد نکا خبر داد و گفت: به مناسبت روز جهانی غذا، انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران اقدام به برگزاری این همایش کرد.

وی هدف از اجرای این برنامه را علاوه بر ایجاد شور و نشاط بین جامعه، پیوند تغذیه مناسب و ورزش برای به دست آوردن سلامتی و تندرستی بیان کرد و افزود: در این راستا تبیین شعار روز جهانی غذا نیز مدنظر است که رفتار ما آینده ما را می سازد.

گیوه چی تصریح کرد: صنعت غذای استان ثابت کرد که همواره حامی ورزش حتی برخی از واحدهای عضو باشگاه های حرفه ای را ایجاد کرده اند است که بیانگر همین اراده و تصمیم است.

رییس انجمن غذایی و دارویی استان مازندران در ادامه یادآور شد: ورزش همگانی یکی از اهرم های محرک برای خانواده ها محسوب می شود و با برگزاری چنین همایش هایی جامعه ترغیب خواهد شد.

این مسئول همچنین گفت: اگر حتی یک نفر با دیدن این عمل به ورزش دعوت شود ما رسالتمان را انجام داده ایم، فردا 24 مهر ماه روز جهانی غذا است، این برنامه نیز در آستانه این مهم برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش دوچرخه سواری در آستانه روز جهانی غذا

برگزاری همایش دوچرخه سواری در آستانه روز جهانی غذا