مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:102021-10-16پزشكي

استقرار دانشگاه علوم پزشکی در سواحل مکران نیاز اساسی شهرهای ساحلی استان


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گغت: یکی از اساسی ترین مشکلی که گریبانگیر منطقه سواحل مکران است نبود دانشگاه علوم پزشکی بوده که با استقرار دانشگاه علوم پزشکی هم مشکل بزرگ بیمارستان 540 تختخوابی و هم دغدغه سرمایه گذارانی که در بحث سلامت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گغت: یکی از اساسی ترین مشکلی که گریبانگیر منطقه سواحل مکران است نبود دانشگاه علوم پزشکی بوده که با استقرار دانشگاه علوم پزشکی هم مشکل بزرگ بیمارستان 540 تختخوابی و هم دغدغه سرمایه گذارانی که در بحث سلامت نگرانی هایی دارند بر طرف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رحمدل بامری در نشست بررسی موانع و مشکلات پروژه های سواحل مکران افزود: پیرو مصوباتی که در سند توسعه اقتصادی سواحل مکُران پیش بینی شده موانع باید برطرف و از ظرفیت های مهم این سواحل استفاده شود.

فرماندار در ادامه بیان کرد: استقرار برخی از ادارات کل نیز یکی از مطالبات اصلی مردم حوزه شهرهای ساحلی استان است که باید بر طرف شود.

بامری همچنین به ایجاد دانشگاه فرهنگیان در این منطقه اشاره کرد و گفت: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان خواسته بحق و لازم توسعه سواحل مکران است با راه اندازی این دانشگاه باید ابتدا توانمند سازی مردم منطقه در محوریت قرار گیرد و با این کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دانشگاه علوم پزشکی در سواحل مکران نیاز اساسی شهرهای ساحلی استان

استقرار دانشگاه علوم پزشکی در سواحل مکران نیاز اساسی شهرهای ساحلی استان