مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 01:302021-10-15سياسي

واکنش مجلس به ماجرای محرمانه شدن اموال مسئولان


چند تن از نمایندگان مجلس در مورد آخرین وضعیت بررسی طرح نظارت بر مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه کردند و به حواشی که در خصوص ماجرای محرمانه شدن اموال مسئولان مطرح شده واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه طرح نظارت بر مقامات، مسئولان و کارگزاران در حال بررسی در کمیسیون قضایی است و هنوز نهایی نشده، گفت: پس از تصویب و ارسال به صحن، پیشنهادات نمایندگان در مورد طرح مذکور مطرح و بررسی خواهد شد و مردم و رسانه ها نیز در جریان جزییات آن قرار خواهند گرفت.

محمدتقی نقدعلی در مورد آخرین وضعیت بررسی طرح نظارت بر مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، گفت: این طرح در حال رسیدگی و بررسی در کمیسیون است و مواد آن هنوز به طول کامل تصویب نشده است و پس از تصویب و نهایی شدن به صحن علنی برای بررسی ارسال خواهد شد.

وی افزود: به طور قطع پیشنهادات نمایندگان در مورد مواد طرح مذکور مطرح و بررسی خواهد شد و مردم و رسانه ها در جریان جزییات آن قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم ادامه داد: بر اساس اصل 142 قانون اساسی، رسیدگی به اموال برخی مسئولان ارشد در ابتدا و انتهای مسئولیت به عهده رییس قوه قضاییه است در این رابطه در سال 94 قانونی در مجلس تصویب شد و مجمع تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجلس به ماجرای محرمانه شدن اموال مسئولان

واکنش مجلس به ماجرای محرمانه شدن اموال مسئولان