مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 01:152021-10-15سياسي

اولویت دانشگاه امیرکبیر در زمینه ایجاد میان رشته ای ها


سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فعالیت در زمینه های نوظهور که عموما جنس آن ها میان رشته ای ها است را در اولویت اقدامات خود عنوان کرد و گفت: - سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فعالیت در زمینه های نوظهور که عموما جنس آن ها میان رشته ای ها است را در اولویت اقدامات خود عنوان کرد و گفت: ما باید پروژه هایی را به انجام برسانیم که مورد نیاز کشور هستند.

دکتر سید حسن قدسی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در زمینه آموزش، همچنان به ایجاد رشته های آموزشی بین رشته ای که به ویژه در زمینه های فنی و غیر فنی مورد تقاضای جامعه نیازمندیم و قصد داریم در اولین اقدامات خود، نسبت به ایجاد و گسترش این رشته ها تلاش کنیم.

وی در این رابطه ادامه داد: ما قصد داریم برای ایجاد میان رشته ای ها برای رشته های آی تی، هوشمندسازی، مهندسی پزشکی و آینده پژوهی اقدامات لازم را انجام دهیم.

دکتر قدسی پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دانشگاه صنعتی امیرکبیر مادر دانشگاه های صنعتی کشور است، گفت: این دانشگاه باید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور باشد.

وی تصریح کرد: باید تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به کار گرفته شود تا با فعالیت در زمینه فناوری های پرپتانسیل، به رشد اقتصادی کشور کمک شده و یاری رساندن به محرومین کشور به وسیله این دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دانشگاه امیرکبیر در زمینه ایجاد میان رشته ای ها

اولویت دانشگاه امیرکبیر در زمینه ایجاد میان رشته ای ها