مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 00:502021-10-15سياسي

واکنش شمخانی به اظهارات ضدایرانی علی اف


علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نسبت به اظهارات غیرواقع بینانه ضدایرانی الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان در نشست مجازی سران کشور های مستقل مشترک المنافع هشدار داد و نوشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شمخانی در این توییت نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست.

وی افزود: اتهام زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می شناسد اثری جز بی اعتبارسازی کلام گوینده ندارد.

شمخانی تاکید کرد: مراقب دام های پر هزینه شیاطین باشید.

پیشتر نیز سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات رییس جمهوری آذربایجان تصریح کرد: طرح چنین اتهامات رسانه ای صرفا در راستای منافع رژیم صهیونیستی مبنی بر تحت تاثیر قرار دادن روابط برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان می باشد.

وی با تاکید بر نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد: تقدیم هزاران شهید و مجروح طی چهار دهه گذشته در مبارزه با این پدیده شوم تنها یک برگ از تلاش های متعهدانه و مستمر جمهوری اسلامی ایران در این مسیر میباشد که بار ها و بار ها توسط نهاد های بین المللی ذیربط مورد تایید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شمخانی به اظهارات ضدایرانی علی اف

واکنش شمخانی به اظهارات ضدایرانی علی اف