مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 22:152021-10-15اقتصادي

اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار به عمران 3 شهر خوزستان


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار از سوی این شرکت برای طرح های راه و مسکن و مدارس شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار از سوی این شرکت برای طرح های راه و مسکن و مدارس شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان خبر داد.

محسن خجسته مهر در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده خوزستان که شامگاه جمعه (23 مهرماه) با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: متعهد می شوم حدود 180 میلیارد تومان با اولویت و بدون محدودیت در زمینه راه، مسکن، نوسازی و ترمیم مدارس شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای ساخت 500 واحد مسکونی با اعتبار 24 میلیارد تومان نیز در مسجدسلیمان متعهد شده بودیم که این واحدها در حال تکمیل هستند و تا پایان امسال این کار به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز در راستای تامین بسته های مواد غذایی، تریلر، کمرشکن، لودر، کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی و موارد دیگر اقدام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار به عمران 3 شهر خوزستان

اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار به عمران 3 شهر خوزستان