مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 21:402021-10-15ورزشي

منصوریان به نفت آرامش داده است / در آبادان نمی توان کم کاری کرد


کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که منصوریان به تیم نفت آرامش خوبی داده است، گفت: منصوریان حاشیه را دور کرده است و خودش نیز بدون حاشیه کار می کند و این می تواند برای نفت امیدوارکننده باشد.

- ایسنا/خوزستان کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که منصوریان به تیم نفت آرامش خوبی داده است، گفت: منصوریان حاشیه را دور کرده است و خودش نیز بدون حاشیه کار می کند و این می تواند برای نفت امیدوارکننده باشد.

علی بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه مشکلات تیم نفت آبادان را می دانیم اما منصوریان به این تیم آرامش خوبی داده است و پیرامون این مشکلات مصاحبه نداشته و ناله هم نکرده است.

وی ادامه داد: نفت توانسته چند بازیکن جوان و خوب را جذب کند و منصوریان نیز تمام تمرکزش را برای ساختن تیم گذاشته است.

امیدوارم کاری که انجام می دهد به خوبی پیش برود و من هم خوشبینم زیرا منصوریان حاشیه را دور کرده است و خودش نیز بدون حاشیه کار می کند و این می تواند برای نفت امیدوارکننده باشد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: همه کسانی که در کادر فنی صنعت نفت آبادان هستند، می خواهند دوباره موفقیت کسب کنند، ضمن این که علیرضا منصوریان با توجه به نوع جدایی اش از آلومینیوم، این موضوع انگیزه خوبی در او برای موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان به نفت آرامش داده است / در آبادان نمی توان کم کاری کرد

منصوریان به نفت آرامش داده است / در آبادان نمی توان کم کاری کرد