مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-15اقتصادي

دوگانگی حاکمیتی و عدم تمکین به قانون، یکی از بزرگترین مشکلات منطقه آزاد اروند است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: به دلیل دوگانگی حاکمیتی مشکلات زیادی در منطقه آزاد اروند به وجود آمده که طبق قانون باید اختیار حاکمیتی کامل به مدیر عامل منطقه آزاد اختصاص داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان در مبادی ورودی شهر های آبادان و خرمشهر است تا اقلام و کالا ها به قیمت ارزان تر در اختیار مردم قرار گیرد و مردم رفاه نسبی پیدا خواهند کرد باید گیت ها جابجا شوند و خارج از محدوده منطقه آزاد قرار گیرند.

محمد  با اشاره به  ساختارهای غلطی در مناطق آزاد، گفت: در مناطق آزاد دنیا ابتدا سرمایه گذاری برای توسعه زیر ساخت می شود ولی ما مناطق آزاد را بدون ایجاد زیر ساخت ها به حال خود رها کردیم؛ برخی از ظرفیت ها به دلیل عدم پیگیری در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مورد تعرض قرار گرفته است.

مشاور رییس جمهور  افزود: ما به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم که بخشی زیر ساخت ها را ایجاد کنند ولی این کافی نیست و باید منابعی را در بودجه دولت لحاظ کنیم تا باعث رونق بهتر مناطق آزاد شود؛ برای رفع این مشکلات نیاز به هم افزایی بین بخشی است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری گفت: لایروبی اروند، تامین آب، برق، فاضلاب، احداث پل های بزرگ از برنامه های زیر ساختی برای منطقه اروند است؛ منطقه آزاد اروند منابع مالی آنچنانی ندارند متاسفانه مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی حاکمیتی و عدم تمکین به قانون، یکی از بزرگترین مشکلات منطقه آزاد اروند است

دوگانگی حاکمیتی و عدم تمکین به قانون، یکی از بزرگترین مشکلات منطقه آزاد اروند است