مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-15اقتصادي

تحریم ها کمتر از موانع داخلی هستند/ فرافکنی نمی کنیم


تحریم ها خیلی کمتر از موانعی هستند که ما در سازوکارهای داخلی داریم و باید این ساز و کارها را اصلاح کنیم تا موانع تحریم به چشم نیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات فاطمی امین امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در  بازدیدی که از نمایشگاه دائمی سنگ داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ظرفیت خوبی دارد و قرار شد که دو کار مهم انجام بدهیم یکی این است که تا 10 روز آینده جلسه ویژه برای صادرات سنگ با سازمان توسعه تجارت با حضور چند نفر از صاحبان صنعت که دستی در تجارت خارجی کشور دارند داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد رییس سازمان صمت استان مرکزی برنامه یک ماهه با همکاری فعالان صنعت، پیش نویسی در مورد صنعت سنگ(هم در بحث صادرات و هم استخراج و فرآوری) آماده کند و این پیش نویس منتشر کنیم و در اختیار همه فعالان این بخش قرار بدهیم تا یک ماه آینده این صنعت را نهایی کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در خصوص پایانه صادراتی گل میتوان کار ویژه ای انجام داد، محلات دارای دو معدن معروف است یکی معدن سنگ و دیگری معدن گل که امیدواریم بشود بخش صنعت گل را نیز رونق داد البته حمایت های لازم به ویژه در خصوص صادرات نیز صورت می گیرد.

فاطمی امین ادامه داد: گفته شده که در سال آینده می توانند به 250 میلیون دلار صادرات گل برسند اگر برای رسیدن به این هدف حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها کمتر از موانع داخلی هستند/ فرافکنی نمی کنیم

تحریم ها کمتر از موانع داخلی هستند/ فرافکنی نمی کنیم