مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-15سياسي

مگر چند تا میدان خراسان داریم؟!


حالا سؤال این است که اگر از حضورمان در NPT هیچ دستاوردی نداشته و به جای دستاورد، از دست داده داشته ایم چرا باید در خروج از این معاهده تردید کنیم؟! -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول و کارتل های بزرگ سرمایه داری و صهیونیستی تاکنون کدام گام مثبت را به نفع برنامه هسته ای کشورمان برداشته؟! و کدام فرصت و بهانه ای را برای توطئه علیه فعالیت هسته ای ایران، از دست داده اند؟! پاسخ این سؤال را فقط با نگاهی گذرا به برخوردهای دو دهه اخیر آژانس با برنامه هسته ای کشورمان به وضوح و بدون کمترین ابهام و تردیدی، می توان یافت.

4- کیهان بعد از سومین سفر محمد البرادعی، مدیرکل وقت آژانس با ارائه دلایلی که تاکنون هیچیک از آنها از سوی هیچیک از مسئولان محترم رد نشده است، شرایط کنونی را پیش بینی کرده و با استناد به ماده 10 معاهده NPT پیشنهاد کرده بود که تنها و بهترین گزینه پیش روی خروج از معاهده NPT است.

در کیهان به گواهی نسخه های آن که برای همگان قابل دسترسی است، ارسال پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل و کشدار شدن چالش پیش بینی شده و آمده بود که آمریکا و متحدانش از چالش هسته ای به عنوان یک اهرم علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند و در هیچ شرایطی از آن دست نخواهند کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر چند تا میدان خراسان داریم؟!

مگر چند تا میدان خراسان داریم؟!