مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-15سياسي

ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند به فروش می رسد


به دنبال خریدار مناسب برای فروش ساختمان مجلل کنونی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم و پس از آن به همان مکان پیش باز خواهیم گشت.

- ، سعید محمد شامگاه جمعه در نشست با ایثارگران، نخبگان و سران عشایر خوزستان گفت: به دنبال خریدار مناسب برای فروش ساختمان مجلل کنونی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم و پس از آن به همان مکان پیش باز خواهیم گشت.

وی با تأکید بر اینکه به صورت ویژه از سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت ها استقبال می کنیم، افزود: در پاره ای از موارد شاهد تاراج منابع کشور به نام سرمایه گذاری هستیم، اینکه اشخاصی به نام سرمایه گذاری منابع و معادن کشور را به نفع کارخانه خود در اختیار بگیرند اما تکنولوژی و سود مناسب نصیب مردم کشور نشود به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حتماً در آینده نظارت بیشتری در خصوص سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام می شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به اینکه برای جذب و تخصیص بودجه سال 1401 از حالا رایزنی کرده و قول های مناسبی گرفتیم، ادامه داد: رویکردهای فرهنگی در مناطق آزاد کشور از اولویت های کاری شورای عالی مناطق آزاد است و به هیچ عنوان نباید دغدغه های اقتصادی سبب کم کاری در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند به فروش می رسد

ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند به فروش می رسد