مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-15بين الملل

وزارت دفاع روسیه وابسته نظامی سفارت آمریکا را احضار کرد


وزارت دفاع روسیه وابسته نظامی سفارت آمریکا در مسکو را برای ادای توضیح در خصوص اقدام خلافِ قانون ناوشکن آمریکایی در ورود به آب های سرزمینی روسیه احضار کرد.

- به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه شامگاه جمعه به وقت محلی وابسته نظامی سفارت آمریکا در مسکو را برای ارائه توضیح در خصوص رویارویی خطرناک ناوشکن آمریکایی با ناوجنگی روسیه در دریای ژاپن احضار کرد.

از این دیپلمات آمریکایی خواسته شد تا با مراجعه به اداره امور همکاری نظامی بین المللی وابسته به وزارت دفاع روسیه، در مورد تلاش مذبوحانه ناوشکن آمریکایی برای نقض مرز آبی روسیه توضیح دهد.

مقامات وزارت دفاع روسیه به این وابسته نظامی سفارت آمریکا اطلاع دادند که مسکو اقدام خدمه ناوشکن یو اِس اِس چافی در نقض قوانین بین المللی را غیرحرفه ای می داند.

گفتنی است، وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد: امروز 15 اکتبر حوالی ساعت 5 بعدازظهر به وقت محلی ناوشکن یو اِس اِس چافی (USS Chafee) که چند روزی است در دریای ژاپن در حال انجام عملیات است، به آب های سرزمینی فدراسیون روسیه نزدیک شد و تلاش کرد تا از مرز آبی این کشور عبور کند .

طبق این بیانیه، یک فروند ناو عظیم ضد زیردریایی روسیه از کلاس اودالوی (Udaloy) موسوم به آدمیرال تریبیوتز به این ناوشکن آمریکایی نزدیک شد و پس از دادن چندین اخطار، هدایت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع روسیه وابسته نظامی سفارت آمریکا را احضار کرد

وزارت دفاع روسیه وابسته نظامی سفارت آمریکا را احضار کرد