مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-15اقتصادي

دانشگاه کمبریج قرارداد 400 میلیون پوندی با امارات را به هم زد


افشاگری های صورت گرفته درباره بهره برداری امارات از نرم افزار جاسوسی پگاسوس نظر مقامات دانشگاه در خصوص ادامه این همکاری تغییر داده است.

- افشاگری های صورت گرفته درباره بهره برداری امارات از نرم افزار جاسوسی پگاسوس نظر مقامات دانشگاه در خصوص ادامه این همکاری تغییر داده است.

دانشگاه کمبریج انگلیس قرارداد همکاری 400 میلیون پوندی با امارات متحده عربی را به دلیل نگرانی از ارتباط این کشور با بدافزار جاسوسی اسراییلی پگاسوس به هم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، استفن توپه معاون رییس دانشگاه کمبریج اظهار داشت که جلسات و مذاکرات مرتبط با مقامات امارات متوقف شده است.

سه ماه پیش مقامات کمبریج از این قرارداد که بزرگترین توافق مالی در تاریخ دانشگاه به شمار می رود به عنوان یک همکاری راهبردی بالقوه که به حل برخی از بزرگترین چالش های زمین کمک می کند یاد کردند.

اما افشاگری های صورت گرفته درباره بهره برداری امارات از نرم افزار جاسوسی پگاسوس نظر مقامات دانشگاه در خصوص ادامه این همکاری تغییر داده است.

حدود سه ماه پیش رسانه ها افشا کردند که شرکت اسراییلی NSO بدافزار پگاسوس را در اختیار دستگاه اطلاعاتی شماری از کشورهای جهان قرار داده تا به تلفن های همراه روزنامه نگاران و کنشگران سیاسی و مدنی و افراد سرشناس نفوذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کمبریج قرارداد 400 میلیون پوندی با امارات را به هم زد

دانشگاه کمبریج قرارداد 400 میلیون پوندی با امارات را به هم زد