مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-15بين الملل

پاکستان: اعتمادسازی تهران-ریاض یک تحول بسیار مثبت است


اسلام آباد امیدوار است که افزایش اعتماد و تعامل بین تهران و ریاض باعث صلح پایدار در منطقه می شود و این یک پیشرفت بسیار مثبت خواهد بود.

- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران به ویژه همکاری نزدیک دو کشور در بحث افغانستان، افزود: افزایش اعتماد و تعامل میان تهران و ریاض به سود منطقه و یک پیشرفت بسیار مثبت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از منابع رسمی پاکستان، عاصم افتخار روز جمعه در نشست خبری هفتگی خود در اسلام آباد در واکنش به تبادل اخیر هیات های مختلف میان ایران و پاکستان از جمله سفر سردار باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان به اسلام آباد، گفت: در سفرهای اخیر تعامل بسیار خوبی با طرف ایرانی صورت گرفته است.

وی افزود: روابط جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برادرانه و دوستانه بوده است و ما اهمیت زیادی به روابط دوجانبه با ایران به عنوان همسایه اصلی پاکستان،می دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اسلام آباد و تهران چارچوب معین برای گفتن وگو و رسیدگی به موضوعات مورد علاقه متقابل دارند.

وی با تاکید بر همکاری نزدیک ایران و پاکستان در بحث افغانستان، افزود که همه اینها مطابق با سیاست همسایگی دوستانه ما همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان: اعتمادسازی تهران-ریاض یک تحول بسیار مثبت است

پاکستان: اعتمادسازی تهران-ریاض یک تحول بسیار مثبت است