مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-15اجتماعي

باد شدید در شرق و آسمانی صاف در اغلب نقاط /گرم ترین شهر کشور این روزها کجاست


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در نوار شرقی کشور، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق استان های کرمان و هرمزگان، همچنین جنوب غرب کشور وزش باد شدید داریم که در مناطق مستعد گاهی با خیزش گردوخاک همراه است.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 24 ساعت آینده در برخی نقاط اردبیل، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد خواهیم داشت.

وی گفت: روز های شنبه و یکشنبه پیش ِ رو در برخی نقاط استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه 26 مهر در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است، افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در مناطق شمال غرب کشور و سواحل خزر بارش پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و این شرایط روز چهارشنبه 28 مهر در سواحل خزر با شدت بیشتر ادامه دارد.

ضیاییان گفت: امروز و فردا در نوار شرقی کشور، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق استان های کرمان و هرمزگان، همچنین جنوب غرب کشور وزش باد شدید داریم که در مناطق مستعد گاهی با خیزش گردوخاک همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید در شرق و آسمانی صاف در اغلب نقاط /گرم ترین شهر کشور این روزها کجاست

باد شدید در شرق و آسمانی صاف در اغلب نقاط /گرم ترین شهر کشور این روزها کجاست