مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-15اجتماعي

رالی بزرگ خانوادگی بی نظیر در دنیا/ ترویج فرهنگ درست رانندگی


معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: رالی گردشگری خانوادگی در 13 استان همزمان درحالی برگزار شد که در دنیا بی نظیر بوده و هدف آن ترویج فرهنگ رانندگی صحیح است.

- افزود: رالی گردشگری خانوادگی در 13 استان کشور به صورت همزمان برگزار شد.

این رالی نه در ایران بلکه در دنیا بی نظیر است چون بررسی ها نشان می دهد که در هیچ کجای دنیا تاکنون رالی گردشگری خانوادگی با این حجم، وسعت و تعداد برگزار نشده است.

وی گفت: این مسابقه در تهران با حضور 175 تیم 4 نفره در ساعت هشت و نیم صبح از شهرک آزمایش با حضور مسئولان پلیس راهور ناجا و مسئولان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آغاز شد.

این مسابقه در نوع خود نه در ایران بلکه در دنیا بی نظیر است آنچه که مسلم است تاکنون در هیچ کجای دنیا رالی گردشگری با این وسعت و عظمت برگزار نشده است پس می توان این اقدام پلیس راهور را با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور به عنوان یک اقدام مهم ورزشی در جهان برای اولین بار نامید.

وی افزود: در این رالی خانوادگی سراسری حدوداً 3660 هزار نفر از پرسنل و خانواده کارکنان راهنمایی و رانندگی سراسر کشور شرکت کردند و هدف از اجرای آن ترویج و فرهنگ سازی قوانین و مقررات رانندگی صحیح و اصولی ابتدا در بین همکاران و خانواده آنان و سپس نشر و ترویج آن در بین جامعه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی بزرگ خانوادگی بی نظیر در دنیا/ ترویج فرهنگ درست رانندگی

رالی بزرگ خانوادگی بی نظیر در دنیا/ ترویج فرهنگ درست رانندگی