مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-02اقتصادي

میزان روان آب در پشت سدهای زنجان70 درصد کاهش داشته است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه کاهش بارش ها در استان زنجان خود را نشان داده است،گفت: میزان روان آب در پشت سدهای استان نزدیک 70 درصد کاهش داشته است.

- با بیان اینکه براساس پیش بینی ها پاییز خشکی در استان زنجان داریم، گفت: بارش آن چنان در استان نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در سال آبی گذشته به خاطر وضعیت بارندگی 40 درصد بارش ها کاهش داشت و نسبت به دوره آماری هم بارش ها در استان بیش از 30 درصد کاهش دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان زنجان برای بیلان آبی بیش از یک و نیم میلیارد متر مکعب است، گفت: از این میزان بیش از 770 میلیون متر مکعب از منابع آب های سطحی است و 730 میلیون متر مکعب آب هم از منابع آب های زیر زمینی است.

افشاری تاکید کرد: اگر بیشتر از این مقدر آب مصرف شود دچار کمبود می شویم در این میان باید مدیریت مصرف آب در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی به مصرف آب در بخش های مختلف در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از 90 درصد آب استان در بخش کشاورزی است، 6 درصد در بخش شرب و چهار درصد هم در بخش صنعت مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه کاهش بارش ها در استان زنجان خود را نشان داده است، تصریح کرد: میزان روان آب ها در پشت سدهای استان نزدیک 70 درصد کاهش داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان روان آب در پشت سدهای زنجان70 درصد کاهش داشته است

میزان روان آب در پشت سدهای زنجان70 درصد کاهش داشته است