مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 23:352021-09-28اجتماعي

سوختن 293 هکتار از میانکاله از ابتدای امسال تاکنون


رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون 293 هکتار از میانکاله در آتش سوخت، گفت: در مجموع 35 هکتار از میانکاله دچار حریق شد که دلیل این حریق ها عامل انسانی و عمدی بوده است.

- به گزاش خبرگزاری فارس از مازندران، در حالی فصل مهاجرت پزندگان آغاز شده و بهشت پرندگان میزبان پرندگان مهاجر است که غبار خاکستری سراسر میانکاله را فرا گرفته است.

متاسفانه امسال بیش از 30 مورد در طبیعت میانکاله رخ داد که موضوع مهم و نگران کننده اینکه دلیل این حریق ها عمدی و انسانی بوده است.

از طرفی شاهد حریق های سریالی در بهشت پرندگان هستیم که این قطعه از بهشت را غبار خاکستری فراگرفته که تدبیری جدی در ارتباط با ادوات مهار حریق اندیشیده نشده است.

  علی کلانه رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله در این باره در گفت وگو با فارس اظهار کرد:  حریق روز سه شنبه 6 مهر ماه امسال در میانکاله باز هم تکرار شد.

وی با بیان اینکه مهار حریق پنج ساعت طول کشید، افزود: این حریق در منطقه آشور میانکاله رخ داد که 13 هکتار از منطقه در آتش سوخت.

  رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله اضافه کرد: نیروهای سپاه، منابع طبیعی و محیط زیست گلستان هم به ما کمک کردند، مدیرکل محیط زیست گلستان هم شخصا برای کمک رسانی در محل حاضر شده که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن 293 هکتار از میانکاله از ابتدای امسال تاکنون

سوختن 293 هکتار از میانکاله از ابتدای امسال تاکنون