مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 21:152021-09-28اقتصادي

فرصت سوزی دولت یازدهم با خرید هواپیماهای ATR


مدیرعامل اسبق ایران ایر معتقد است که باید FATF را بپذیریم و تحریم های ظالمانه برداشته شود تا بتوانیم از طریق روش های مختلف تامین مالی موجود در دنیا ناوگان فرسوده هوایی را با خرید هواپیماهای نو و دست دوم نوسازی کنیم و از این طریق کارایی شرکت های هواپیمایی .

- مدیرعامل اسبق ایران ایر معتقد است که باید FATF را بپذیریم و تحریم های ظالمانه برداشته شود تا بتوانیم از طریق روش های مختلف تامین مالی موجود در دنیا ناوگان فرسوده هوایی را با خرید هواپیماهای نو و دست دوم نوسازی کنیم و از این طریق کارایی شرکت های هواپیمایی را ارتقاء دهیم و این تنها راه است.

داوود کشاورزیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از هواپیماهایی که در ناوگان شرکت های هواپیمایی هستند، زمین گیر شدند و وقتی ریشه یابی می کنیم به این نتیجه می رسیم که به کمبود نقدینگی بر می گردد.

با شرکت های هواپیمایی که درباره آن صحبت می کنیم متوجه می شویم که با درآمدی که از محل فروش بلیت دارند، نمی توانند دخل و خرج شان را با هم تراز کنند.

وی افزود: در این شرایط قیمت تمام شده برای خرید و واردات یک فروند هواپیمای ایرباس 10 تا 15 ساله به اندازه ای است که حداقل هزینه یک ساعت پرواز برای هر مسافر 50 دلار می شود که معادل یک میلیون و 300 هزار تومان است در حالی که در جلسات شورای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی دولت یازدهم با خرید هواپیماهای ATR

فرصت سوزی دولت یازدهم با خرید هواپیماهای ATR