مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 21:152021-09-28اقتصادي

58 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان به بهره برداری می رسد


مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از برنامه ریزی برای افتتاح و بهره برداری از 58 پروژه عمرانی همزمان با هفته روستا در روستاهای این استان خبر داد.

- ‍ مهدی صمیمیان مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: 58 طرح عمرانی و خدماتی به ارزش 424 میلیارد و 158 میلیون ریال در روستاهای استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: 149 روستای استان سمنان با جمعیت 57 هزار و 220 نفر از مزایای افتتاح 58 طرح عمرانی و خدماتی بهره مند می شوند.

وی با تقدیر از دستگاه های اجرایی فعال در مناطق روستایی اضافه کرد: 58 طرح آماده بهره برداری در روستاهای استان سمنان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر مربوط به هشت دستگاه اجرایی استان است.

سرپرست فرمانداری سمنان خاطرنشان کرد: 6 طرح از مجموع 58 طرح آماده افتتاح در روز روستا و عشایر در استان سمنان مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سه طرح مربوط به اداره کل اوقاف وامورخیریه استان، 15 طرح مربوط به امور عشایری استان، 9 طرح مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان، 14طرح مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و چهار طرح نیز مربوط به نوسازی مدارس استان است.

وی تصریح کرد: 6 طرح از مجموع 58 طرح افتتاحی مربوط به اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک طرح مربوط به اداره کل راهداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان به بهره برداری می رسد

58 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان به بهره برداری می رسد