مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:502021-09-28سياسي

وحیدی، وزیر کشور: دولت سیزدهم دولتی مردمی است


وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه «ارتباط با مردم برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات مردم تقویت می شود»، تاکید کرد: «لایق بودن، قدرت حل مسائل مردم و مدیریت تعارضات محلی و منطقه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور که به یاسوج سفر کرده است، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم به خصوص در مسائل اقتصادی را در راس برنامه های دولت سیزدهم برشمرد.

احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور تکریم حسین کلانتری و معارفه سید علی احمد زاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج مرکز این استان شده بود، در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه این شهر، درخصوص ملاک انتخاب استانداران گفت: لایق بودن، قدرت حل مسائل مردم و مدیریت تعارضات محلی و منطقه ای، کارآمدی و مردمی بودن ملاک نهایی در انتخاب استانداران است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است؛ گفت: در این راستا ارتباط با مردم برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات مردم تقویت می شود و توجه به خواسته ها و مطالبات مردم به خصوص مسائل اقتصادی در راس برنامه های این دولت قرار دارد.

وی همچنین گفت: پیشرفت استان ها، بسیج امکانات برای حل مشکلات استان ها و رفع محرومیت ها از نقاط مختلف کشور جزء برنامه های اولویت دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی، وزیر کشور: دولت سیزدهم دولتی مردمی است

وحیدی، وزیر کشور: دولت سیزدهم دولتی مردمی است