مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:352021-09-28اقتصادي

رسوب کالا در گمرکات گیلان طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده است


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت به حداقل رساندن رسوب کالا در گمرک، گفت: رسوب کالا در گمرکات گیلان طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

- ، ارسلان زارع عصر سه شنبه در جلسه مشترک گفتگوی دولت و بخش خصوصی و توسعه صادرات غیر نفتی گیلان با تأکید بر تسریع صادرات کالاهای غیر نفتی از این استان، اظهار کرد: گیلان با وجود همه دشواری ها شرایط مطلوبی در زمینه صادرات دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت برای افزایش صادرات استفاده شود، گفت: در شش ماهه نخست امسال حدود 503 هزار تن کالا به ارزش 315 میلیون دلار از استان گیلان صادر شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزی با رشد 20 درصد مواجه هستیم، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده صادرات کالا در نیمه دوم سال بیشتر از نیمه اول سال بوده لذا طی ماه های آینده شاهد افزایش میزان صادرات و رسیدن به میزان 750 میلیون دلار هدف گذاری شده برای امسال خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه گیلان از نظر ثبت سفارش در کشور رتبه نهم و از لحاظ پاسخگویی رتبه سوم را دارد، تأکید کرد: باید تلاش شود تا زمان پاسخگویی به حداقل برسد.

زارع با تأکید بر ضرورت تلاش برای به حداقل رسیدن رسوب کالا در گمرک، ادامه داد: رسوب کالا در گمرک طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده و باید موضوعاتی همانند نتایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب کالا در گمرکات گیلان طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده است

رسوب کالا در گمرکات گیلان طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده است