مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:202021-09-28سياسي

یک نماینده مجلس: در دوره های قبل نماینده معتاد داشتیم!


علیرضا سلیمی از اعضای هیئت رییسه مجلس گفت: در دوره های قبل نماینده ای داشتیم که خیلی مشخص بود که معتاد و تزریقی بود و او را از خیابان ها جمع می کردند و می آوردند و تا پایان دوره هم نماینده بود و وقتی این مساله کشف شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ علیرضا سلیمی از اعضای هیئت رییسه مجلس گفت: آقای رییسی در قوه قضاییه، یک شبه 50 قاضی را برکنار کرد.

علیرضا سلیمی از اعضای هیئت رییسه و نماینده مردم محلات در بخشی از گفت و گویش در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد و طرح اصلاحی قانون نظارت بر رفتار نمایندگان به سرانجام برسید و به قانون تبدیل شود، چه اتفاق جدیدی در هیات نظارت می افتد؟ آیا اختیارات هیات تغییر می کند؟ گفت: اگر تبدیل به قانون شود، در سه بخش تغییرات معنادار را ملاحظه می کنیم، بخش اول اقدامات پیشینی است، تا الان قانون هیات نظارت یکسری اقدامات فقط پسینی انجام داده است یعنی منتظر بودند یک اتفاقی بیفتد، یک جرمی، خطایی، اظهارنظر نامربوطی رخ دهد و در صورتی که شکایت شود به آن رسیدگی کنند و البته باز اگر شکایت نشود با او کاری نداشتند.

پس اول جرم و خطا یا تخلف یا اقدام نامربوط اتفاق بیفتد، بعد شکایت شود، بعد از شکایت هیات نظارت ببیند آیا این در راستای ایفای نمایندگی بود یا نبود و بعد آن را ارجاع بدهد، اگر تشخیص بدهد در راستای ایفای نمایندگی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: در دوره های قبل نماینده معتاد داشتیم!

یک نماینده مجلس: در دوره های قبل نماینده معتاد داشتیم!