مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:102021-09-28سياسي

شفافیت در عملکردها از اولویت های شورای ششم شیراز باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر اینکه شورای ششم باید عدالت در توزیع خدمات و شفافیت بیشتر در عملکردها را در دستور کار خود قرار دهد، - ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر اینکه شورای ششم باید عدالت در توزیع خدمات و شفافیت بیشتر در عملکردها را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: شرط پیروزی این دوره از فعالیت شورا و شهرداری، تعامل همه ارکان های حاکمیتی و دستگاه های خدمات رسان است.

محمود رضایی شامگاه سه شنبه 6 مهر در آیین معارفه و تکریم شهرداران جدید و قدیم شیراز، ضمن تبریک به شوراییان دوره ششم کلانشهر شیراز و قدردانی از زحمات اعضای دوره پنجم، بیان کرد: حقیقتا با شرایط و امکانات و اقتضائاتی که در نظام بودجه ریزی وجود داشت اما شورای پنجم شیراز با برنامه ریزی مناسب، اهداف خوبی پایه ریزی کرد که بخشی از آنها هم محقق شد.

او خواستار تهیه و تدوین برنامه مدون از سوی شورای ششم برای دوره چهار ساله برای فعالیت شد و گفت: شیراز از ویژگی های خاصی بین کلانشهرهای کشور برخوردار است و شهره ملی و جهانی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بسیاری از فرهنگ ها از این کلانشهر قرض مطلب می کنند تا به غنای گفته های خود بیفزایند، تاکید کرد: برای کسب جایگاه واقعی شیراز باید ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در عملکردها از اولویت های شورای ششم شیراز باشد

شفافیت در عملکردها از اولویت های شورای ششم شیراز باشد