مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:302021-09-28اقتصادي

مصوبه جدید وام مسکن ابلاغ شد/ بانک ها با چه شرایطی تسهیلات می دهد؟


در واحدهای مسکونی با عمر بنای 25 تا 30 سال ساخت، سقف تسهیلات در تهران، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و همچنین سایر مناطق شهری به ترتیب 160 میلیون تومان، - جی پلاس؛ مقام مسئول بانک مسکن از ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم به شعب بانک مسکن در سراسر کشور خبر داد.

مهدی احمدی اظهار کرد: این تصمیم با پیشنهاد بانک مسکن به اجرا درآمده است و هدف آن اثربخشی سبد تسهیلات بانک مسکن در تحرک و رونق زایی بخش مسکن و ساختمان و همچنین کمک به خانه دار شدن تمامی افراد از جمله خانوارهای فاقد مسکن است.

از آنجا که قیمت مسکن در سال های اخیر در همه شهرهای کشور افزایش داشت، تسهیلات جدید خرید و ساخت مسکن می تواند قدرت مالی متقاضیان خرید خانه را به صورت نسبی تقویت کند.

وی درباره سقف های جدید تسهیلات خرید و ساخت مسکن افزود: این تسهیلات با خرید اوراق گواهی حق تقدم به عنوان امتیاز تسهیلات، قابل دریافت و استفاده است.

در تهران، سقف تسهیلات اوراق که البته برای ساخت نیز قابل استفاده است، به 200 میلیون تومان، در مراکز استان ها و شهرهای با جمعیت بالای 200 هزار نفر به 160 میلیون تومان و در سایر شهرها نیز به 120 میلیون تومان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جدید وام مسکن ابلاغ شد/ بانک ها با چه شرایطی تسهیلات می دهد؟

مصوبه جدید وام مسکن ابلاغ شد/ بانک ها با چه شرایطی تسهیلات می دهد؟