مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-28اقتصادي

چگونه در بورس طلا و سکه بخریم؟


بسیاری بورس را به خرید و فروش سهام می شناسند، اما باید بدانیم که در بورس تنها سهام خرید و فروش نمی شود و سکه و طلا هم می توانید از بورس خریداری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید! این اولین جمله ای است که در بدو ورود به بورس برخی ها جهت راهنمایی بیان می کنند! این جمله به این معنا است که جهت سرمایه گذاری یک سبد تشکیل دهید تا ریسک شما کاهش یابد.

اما چطور یک سبد سرمایه گذاری در بورس تشکیل دهیم؟ یا بگذارید این گونه با هم پیش برویم! شما سرمایه خود را وارد بورس کردید و فقط تمرکز شما بر روی خرید و فروش سهام است.

این در هر حالی است که گاهی اوقات به یک باره قیمت طلا و سکه جهش می کند و شما نمی دانید چه کنید چون پول شما در بورس و سهام گیر است! بیشتر معامله گران در بورس تنها به فکر خرید سهام هستند و از این مسئله غافلند که می توان در همین بورس، حتی سکه و طلا معامله کرد و در روز های منفی بورس و با رونق سکه و طلا، از سود خوبی برخوردار شد.

تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه خرید سکه و طلا در بورس آشنا شوید! چگونه در بورس طلا و سکه بخریم؟ سهامداران می توانند در بورس به راحتی با همان کد بورسی خود طلا و سکه خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در بورس طلا و سکه بخریم؟

چگونه در بورس طلا و سکه بخریم؟