مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-28سياسي

دختران مظلوم دیشموک و مردم تشنه کام بهمیی را دریابید


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران مظلوم دیشموک و مردم تشنه کام بهمیی را دریابید.

- دختران مظلوم "دیشموک" و مردم تشنه کام "بهمیی" را دریابید ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران مظلوم "دیشموک" و مردم تشنه کام "بهمیی" را دریابید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد روز سه شنبه ششم مهر ماه 1400 در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور افزود: محرومیت، توسعه نیافتگی و مظلومیت استان ابعاد بسیار دارد و حرکت به سمت توسعه با تدبیر و تلاش قابل حل است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بهمیی در دمای 50 درجه سانتیگراد با مشکل کم آبی مواجه هستند، اظهارکرد: محرومیت در این استان، مشکلات بسیاری را با خود به همراه آورده است و معضلات اجتماعی در دل محرومیت ها رشد می کنند و مردم را ناخواسته به سمتی می برند که زندگی برای آنها دشوار می شود.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد: آقای وحیدی شما رییس الوزرا هستید به غیر از این که وزیر کشور بوده جایگاه بالایی در هیئت دولت داریم توقع ما از شما این است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران مظلوم دیشموک و مردم تشنه کام بهمیی را دریابید

دختران مظلوم دیشموک و مردم تشنه کام بهمیی را دریابید