مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:002021-09-28سياسي

توصیه وزیر کشور به جوانان؛ مرزبندی های چپ و راست را بشکنید


مشکلات این استان به دست جوانان حل شدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، احمد وحیدی عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل این استان به دست جوانان حل می شود چرا که جوانان وابستگی سیاسی، قومی، قبیله ای و منطقه ای ندارند و نباید هم داشته باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان به چشم اندازهای بزرگ فکر می کنند، افزود: اگر اینگونه باشد راحت تر می توانید مسائل و مشکلات را حل کنید.

در مسائل کوچک نمانید و افق های بزرگی داشته باشید.

وی بیان کرد: از شما جوانان خواهش می کنم با هم باشید و گروه به گروه نشوید البته چارچوب نظام، انقلاب و رهبری را داشته باشید که شرط قطعی پیروزی هم همین است.

وحیدی به چپ و راست بودن جناح ها اشاره و عنوان کرد: کسانی که این بحث را مطرح کردند رسومات مارکسیستی داشتند لذا  توصیه می کنم جوانان مرزبندی های دروغین چپ و راست را بشکنند.

وی با تاکید مجدد بر با هم بودن جوانان گفت: این یکی بودن معجزه می کند  مثل رزمنده هایی دوران دفاع مقدس که با هم بودن معجزه های بزرگی ایجاد کرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان داخلی و خارجی می خواهند تفرقه ایجاد کنند اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم این نقشه دشمنان هم نقش برآب می شود البته نباید فقط منتظر بمانیم که همه چیز را دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر کشور به جوانان؛ مرزبندی های چپ و راست را بشکنید

توصیه وزیر کشور به جوانان؛ مرزبندی های چپ و راست را بشکنید