مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-28حوادث

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی


جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف یک تن و 700 کیلو و 105 گرم انواع مواد مخدر در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- سرهنگ محمد غلامی گفت: در این بازه زمانی در مجموع 947 نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی اظهارکرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر که سرمنشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است، همواره و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 692 کیلو و 988 گرم مواد مخدر سنتی در سطح استان کشف و ضبط شده است، افزود: در همین مدت هفت کیلو و 117 گرم مواد مخدر صنعتی نیز کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در همین مدت 724 نفر قاچاقچی و خرده فروش و همچنین 223 نفر معتاد نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ غلامی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 699 مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی یاد آور شد: 160 مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، 136 مورد طرح کنترل محور های مواصلاتی، 66 مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 119 مورد طرح پاکسازی اطراف مدارس و 158 مورد طرح تشدید مبارزه با فروشندگان و توزیع کننده مواد مخدر از جمله طرح های اجرا شده در این مدت در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی