مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-28سياسي

هیچ بهانه برای نکردن دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه وجود ندارد


نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر هیچ بهانه برای دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه برای کار نکردن وجود ندارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر هیچ بهانه برای دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه برای کار نکردن وجود ندارد.

سید ناصر حسینی روز سه شنبه ششم مهر ماه 1400 در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور افزود: دیگر هیچ بهانه برای دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه برای کار نکردن وجود ندارد.

ما کسانی بودیم که معتقد بودیم مجلس قبل، ظرف 20 دقیقه برجام را تصویب کرد، اما مجلس فعلی یک دست انقلابی است که خیلی هم انقلابی شده است.

وی اظهارکرد: بهانه ای برای کار نکردن نداریم چرا که مردم رصد می کنند که این سه قوه چه اقدامی برای مردم انجام خواهند داد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به وزاری دولت سیزدهم رای دادیم، این رای مشروط به حرکت در خط امامین و در ارتباط با شعاری که آقای رییسی داد اما زمانی که دوستان و وزرا از این خط و ریل خارج شوند دیگر با این دوستان مثل قبل نخواهیم بود از این حیث که یادم هست در مجلس قبل وزیر رفاه را قرار بود استیضاح کنند وقتی که استیضاح شد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بهانه برای نکردن دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه وجود ندارد

هیچ بهانه برای نکردن دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه وجود ندارد