مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:352021-09-28سياسي

دیدار دانشگاهیان خاش با خانواده شهید محمد امین ریگی


همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس رییس و کارکنان دانشکده صنعت و معدن خاش با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن غبار روبی مزار شهید محمد امین ریگی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس دانشکده صنعت و معدن خاش در این دیدار گفت: امنیت و آسایش امروز در جامعه را مرهون فداکاری و رشادت شهدا هستیم.

دهقان افزود: انقلاب ما نتیجه جانفشانی ها، رشادت ها و مقاومت و ایثار شهدا و جانبازان و رزمندگانی است که در راه پیروزی و استمرار انقلاب از جان و مال خود گذشتند لذا وظیفه ماست که قدردان آن ها و خانواده هایشان بوده و ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

وی اظهار داشت: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه است.

دهقان خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با جانفشانی و نقش آفرینی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و تکریم و احترام به خانواده شهدا ادای دین به خون شهداست.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی های داخلی در عرصه های گوناگون در پرتو همین رشادت ها و مقاومت ها به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دانشگاهیان خاش با خانواده شهید محمد امین ریگی

دیدار دانشگاهیان خاش با خانواده شهید محمد امین ریگی