مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:352021-09-28اقتصادي

طرح آبرسانی به 4000 نفر از ساکنین روستاهای دلگان افتتاح شد


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع آبرسانی چاه خدابخش شهرستان دلگان با جمعیت 4000 نفر و سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع آبرسانی چاه خدابخش شهرستان دلگان با جمعیت 4000 نفر و سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی رضا قاسمی در مراسم افتتاحیه طرح اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح بهره مندی اهالی روستاهای چاه خدابخش و اسلام آباد شهرستان دلگان بهره برداری از 22 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و 2.

5 کیلومتر خط پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهرستان دلگان صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی طرح تاکنون 55 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: 4000 نفر از اهالی روستاهای چاه خدابخش و اسلام آباد از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

مدیرعامل آبفای استان عنوان کرد: بخشی از طرح با همت و مشارکت گروه جهادی ایثارگران غدیر انجام شده است که شامل ساخت اتاقک های سرچاهی، نصب ترانس، نصب پمپ و تجهیزات برقی می باشد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در آیین بهره برداری از این طرح گفت: پروژه مجتمع آبرسانی 2 روستایی چاه خدابخش با خواست و اراده مردم به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به 4000 نفر از ساکنین روستاهای دلگان افتتاح شد

طرح آبرسانی به 4000 نفر از ساکنین روستاهای دلگان افتتاح شد