مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:352021-09-28بين الملل

واکنش رهبر جنبش النهضه تونس به موج استعفاها از این حزب


رییس پارلمان تونس و جنبش النهضه از موضع خود درباره موجی از استعفاها در این جنبش پرده برداشت و پیام ویژه ای به رییس جمهوری این کشور فرستاد که طی چند ماه اخیر اقدامات خاصی را در دولت انجام داده است.

- رییس پارلمان تونس و جنبش النهضه از موضع خود درباره موجی از استعفاها در این جنبش پرده برداشت و پیام ویژه ای به رییس جمهوری این کشور فرستاد که طی چند ماه اخیر اقدامات خاصی را در دولت انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راشد الغنوشی، رییس پارلمان تونس که فعلا به دلیل دستور قیس سعید، رییس جمهوری این کشور منحل شده است و نیز رییس جنبش النهضه در گفت وگوی ویژه با شبکه خبری الجزیره در مورد تاثیر استعفای بیش از 100 رهبر این جنبش بر آینده و اتحاد آن گفت، بی شک این امر روی جنبش تاثیر خواهد گذاشت به علاوه النهضه ده ها سال روی این افرادی که استعفا کرده اند، سرمایه گذاری کرده بود.

در حالی که امکان گفت وگو و بررسی درباره راه حل های میانه در چشم انداز کنفرانس آتی که قرار بود قبل از پایان سال جاری میلادی برگزار شود، وجود داشت اما این افراد راه استعفا را در پیش گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر کارشناسان قانون اساسی، لغو امتیازات رییس پارلمان و نمایندگان مقدمه ای برای انحلال کامل پارلمان است، گفت، بالطبع این اقدامات در همین راستا است، قیس سعید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رهبر جنبش النهضه تونس به موج استعفاها از این حزب

واکنش رهبر جنبش النهضه تونس به موج استعفاها از این حزب