مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:302021-09-28سياسي

رهبر انقلاب با هوشمندی و اقتدار تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت، اقتدار و هوشمندی توانسته اند تهدیدات را به فرصت تبدیل و نقشه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز (سه شنبه) در نشست خبری که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای سلامت، گفت: دفاع مقدس دارای ظرفیت های عظیمی است که هر چه قدر به زوایای مختلف آن پرداخته شود، جا دارد.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس یکی از طولانی ترین جنگ های تاریخ بشر است که رژیم بعث علیه ملت ایران تحمیل کرد و قداست یکی از ویژگی های آن به شمار می رود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به ویژگی های 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: معمولاً جنگ ها در رقابت دو ابرقدرت و ستیز در مقابل دو جهان بینی، ایدئولوژی و مکتب اعم از مکتب سرمایه داری و کاپیتالیستی و مارکسیستی و سوسیالیستی شکل می گرفت و کمتر پیش می آمد دو ابرقدرت در یک نقطه تهاجم توافق داشته باشند، اما در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران توافق کردند و هر دو اردوگاه از صدام حمایت و به او ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب با هوشمندی و اقتدار تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند

رهبر انقلاب با هوشمندی و اقتدار تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند