مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:052021-09-28سياسي

جوکار:استاندار جدید برای مسئله آب استان یزد برنامه داشته باشد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه و زیرساخت اصلی استان برای توسعه در سال های آینده آب است از فاطمی خواست برای مسئله آب و آلایندگی ها در استان برنامه ریزی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در جریان دیدار با مهران فاطمی، استاندار جدید یزد، اظهار کرد: شما از این به بعد فعال اجتماعی یا سیاسی نیستید بلکه استاندار و به عنوان پدر استان و متعلق به همه مردم هستید.

وی افزود: آن چه انتظار می رود این است که مطابق با چارچوب ها عمل کنید، به گونه ای عمل کنید که حتی از مخالفان بیان کنند که شما به همه قشرها توجه دارید.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر فرض مثال نمی شود تنها به افراد مؤمن، معقتد، ولایی توجه کرد و از مابقی افراد غافل شد، چون هنگام رأی گرفتن ما از همه مردم خواهان رأی هستیم نه یک قشر خاص.

جوکار با بیان این که توسعه ها بر مبنای آب است و سقف آب است که سقف توسعه را مشخص می کند اظهار کرد: از این جهت است کا توسعه استان هم با رکود مواجه شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر تصریح کرد: اگر به مسئله آب توجه جدی نشود در سال های نه چندان دور با چالش جدی رو به رو می شویم، بنابراین پایه و زیرساخت اصلی استان برای توسعه در چهار سال آینده آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار:استاندار جدید برای مسئله آب استان یزد برنامه داشته باشد

جوکار:استاندار جدید برای مسئله آب استان یزد برنامه داشته باشد