مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:052021-09-28حوادث

آتش دوباره به جان رشته کوه های فیروزآباد افتاد


فرماندار شهرستان فیروزآباد از وقوع آتش سوزی در رشته کوه های منطقه تخته گیلکی خبر داد و گفت: آتش از بعد از ظهر امروز ساعت 15:30 آغاز و تلاش برای مهار این حریق توسط نیروهای امدادی و مردمی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین آرگیو اظهار داشت: آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی منطقه تخته گیلکی روبروی روستای جهادآباد از ساعت 15:30 دقیقه بعد ظهر امروز آغاز شده که به سرعت نیروهای مردمی، امدادی، منابع طبیعی به این منطقه اعزام شدند.

وی گفت : آتش سوزی از ساعاتی پیش به جان ارتفاعات منطقه تخته گیلکی شهرستان فیروزآباد  افتاده و در حال حاضر تمام نیروهای امدادی برای خاموش کردن این حریق در تلاش هستند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با بیان این که وسعت اتش سوزی زیاد است ادامه داد: عدم دسترسی خودروهای آتش نشانی و امدادی اطفای حریق به کانون اصلی آتش، کار را برای خاموش سازی این حریق دشوار کرده است.

آرگیو تصریح کرد: وزش باد و خشک بودن مراتع در اراضی ملی منطقه، عملیات اطفای حریق را با سختی همراه کرده که در این عملیات از تمام گروه ها اعم از بسیج، سپاه، طبیعت دوستان ،اهالی روستا، هلال احمر و نیروهای منابع طبیعی استفاده شده در تلاش مهار اتش می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش دوباره به جان رشته کوه های فیروزآباد افتاد

آتش دوباره به جان رشته کوه های فیروزآباد افتاد