مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:452021-09-28سياسي

فرماندار خاش: امنیت مردم محور اولویت مهم دولت است


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: امنیت نرم، پایدار و مردم محور از اولویت های مهم دولت به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صاحب گل صالحی در نشست علما و معتمدان شهر و بخش مرکزی خاش بیان کرد: تامین امنیت با همکاری تمام اقشار جامعه میسر بوده و علما و بزرگان و معتمدان به عنوان بازوهای قوی دولت و دستگاههای نظام در تحقق این امر نقش تاثیرگذاری برعهده دارند.

وی اظهار داشت: احساس نا امنی و وجود عناصر خرابکار و اشرار سبب عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی مناطق می شود، بنابراین از علما و بزرگان و معتمدان و شوراها و نخبگان جامعه انتظار داریم برای شناسایی و دستگیری افراد خلافکار و مخلان نظم و امنیت با دستگاههای امنیتی و قضایی و نظامی و انتظامی و بسیج همکاری کنند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش نیز بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم به تامین امنیت و توسعه و رشد و آبادانی منطقه کمک می کنند و هر جا نیاز به وجود بسیجیان و ایجاد پایگاههای مقاومت بسیج باشد به یاری مردم می شتابیم.

سرهنگ حبیب الله رازدار فرمانده انتظامی خاش هم با اشاره به اینکه در برخی محورهای مواصلاتی خاش به سمت شهرهای همجوار سرقت های مسلحانه و نا امنی هایی گزارش شده و برای مقابله با این معضل احتیاج به همکاری اقشار جامعه داریم گفت: مردم ساکن در شهر و روستاهای همجوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خاش: امنیت مردم محور اولویت مهم دولت است

فرماندار خاش: امنیت مردم محور اولویت مهم دولت است