مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:452021-09-28اقتصادي

اجرای بیش از 116 کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان


شرکت گاز استان گیلان در نیمه نخست سال جاری توانست بیش از 116 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز را برای گازرسانی به روستاها و حفرات خالی شهرها اجرا کند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل گاز گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان در نیمه نخست سال جاری توانست بیش از 116 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز را برای گازرسانی به روستاها و حفرات خالی شهرها اجرا کند.

حسین اکبر در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه شبکه گاز استان گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 116 کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان اجرا شده است که از این میزان بالغ بر 81 درصد متعلق به مناطق روستایی و صعب العبور می باشد.

مدیرعامل گاز گیلان با اعلام افزود: با اجرای این عملیات، مجموع طول خطوط و شبکه گازدار در استان گیلان به بیش از 21 هزار و 450 کیلومتر افزایش یافته است.

اکبر همچنین از نصب بیش از 5 هزار و 500 انشعاب جدید گاز در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 5 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از 613 هزار عدد رسیده است، گفت: نصب انشعابات در روستاها همانند حفرات خالی شهرها با سرعت در حال اجراست و بیش از 67 درصد از علمک های نصب شده در نیمه نخست سال جاری متعلق به بخش روستایی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 116 کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان

اجرای بیش از 116 کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان