مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:452021-09-28بين الملل

موضع اسراییل در برابر برنامه هسته ای ایران سیاسی است


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه جامعه بین المللی حق ایران برای غنی سازی اورانیوم را به رسمیت شناخته، ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص برنامه هسته ای کشورمان را سیاسی دانست.

- ، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم توقف فعالیت های هسته ای ایران گفت: جامعه جهانی موافقت کرده که تهران می تواند تا حد مشخصی به غنی سازی اورانیوم بپردازد.

بر اساس این گزارش، گروسی که این سخنان را در جریان گفتگوی خود با برنامه هارد تاک بی بی سی مطرح می کرد، با کنایه به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: برخی دیدگاه های مختلفی (در خصوص برنامه هسته ای ایران) دارند؛ اما تصمیم گیری در این خصوص به من ارتباطی ندارد.

مجری شبکه بی بی سی با استناد به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران مدعی شد که اقدامات بازرسی آژانس، بازیگران منطقه را راضی نکرده است.

گروسی در پاسخ به وی گفت: تصور نمی کنم بتوان چنین از سخنان نخست وزیر اسراییل برداشت کرد که بازرسی های ما قابل اعتماد نیست.

وی همچنین در خصوص سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: این موضوع، یک مساله سیاسی است و من علاقه ای به مداخله در این خصوص ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع اسراییل در برابر برنامه هسته ای ایران سیاسی است

موضع اسراییل در برابر برنامه هسته ای ایران سیاسی است