مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:452021-09-28بين الملل

واکنش بازماندگان قربانیان انفجار بیروت به اتهام زنی ها علیه حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اخیرا شخصی به نام ریما الزاهد خواهر امین الزاهد -که در انفجار بندر بیروت جان خود را از دست داد- به عنوان عضو کمیته خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت مدعی شده بود، - کمیته خانواده های قربانیان انفجار بیروت اعلام کرد، اتهامات یکی از اعضای این کمیته به حزب الله تنها نظر شخصی اوست و آن ها تنها اظهارات دستگاه قضایی را قبول دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اخیرا شخصی به نام ریما الزاهد خواهر امین الزاهد -که در انفجار بندر بیروت جان خود را از دست داد- به عنوان عضو کمیته خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت مدعی شده بود، خانواده های قربانیان، حزب الله را در مسأله وجود نیترات آمونیوم در بندر بیروت و خارج آن مقصر می دانند.

بر اساس گزارش شبکه المنار ، در پی این اظهارات، کمیته خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت اعلام کرد، اظهارات ریما الزاهد تنها نظر شخصی اوست و منعکس کننده نظر این کمیته نیست.

کمیته مذکور افزود، سیاست این کمیته از ابتدا کاملا مشخص بوده، تنها کسانی را متهم می داند که دستگاه قضایی آن ها را متهم می‎کند و هرگونه سیاسی کردن این قضیه را قاطعانه رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بازماندگان قربانیان انفجار بیروت به اتهام زنی ها علیه حزب الله

واکنش بازماندگان قربانیان انفجار بیروت به اتهام زنی ها علیه حزب الله