مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:152021-09-28سياسي

دیدار دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با حجت الاسلام شهریاری


صلاح الدین محمد بهاءالدین دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق روز سه شنبه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

- صلاح الدین محمد بهاءالدین دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق روز سه شنبه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به تاریخچه تأسیس و دبیران کل قبلی مجمع جهانی تقریب، توضیح مختصری پیرامون مدل مفهومی اتحادیه اسلامی و 4 گام این مدل برای رسیدن به امت واحده ارائه کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به مشترکات دینی و فرهنگی اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: می توان از این اشتراکات در جهت تقویت زمینه های همکاری در راستای تحقق امت واحده اسلامی بهره برد.

دکتر شهریاری با تأکید بر اهمیت تعامل در زمینه های علمی، فرهنگی و علمایی و بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت تقویت و تحقق اتحادیه اسلامی، خواستار همکاری مشترک میان مجمع جهانی تقریب و اقلیم کردستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با حجت الاسلام شهریاری

دیدار دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با حجت الاسلام شهریاری