مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:102021-09-28سياسي

جوانان باید با حضور در فضای مجازی به تشریح واقعیات انقلاب اسلامی بپردازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگیی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان گفت: - رییس کمیسیون شورا های مجلس گفت: جوانان و به ویژه دانشجویان باید با حضور فعال در فضای مجازی به شفاف سازی درباره تهاجم رسانه ای دشمن و نیز تشریح واقعیات در مورد انقلاب اسلامی بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگیی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان گفت: واقعه عاشورا، واقعه بسیار مهمی بود و کار عظیمی در کربلا صورت گرفت، اما آنچه که این واقعیت مهم و بزرگ را جهانی ساخت، کار ها و اقدامات حضرت زینب (س) بود که چهره واقعی بین امیه را آشکار ساخت.

وی افزود: جوانان و به ویژه دانشجویان در عصر حاضر نیز باید با حضور فعال در فضای مجازی به تشریح واقعیات در مورد انقلاب اسلامی بپردازند و مقابله با فضاسازی های رسانه ای دشمن را در دستورکار خود قرار دهند.

رییس کمیسیون شورا های مجلس اظهار داشت: ما مسیر سخت، اما مهمی را با تکیه بر توان خود از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید با حضور در فضای مجازی به تشریح واقعیات انقلاب اسلامی بپردازند

جوانان باید با حضور در فضای مجازی به تشریح واقعیات انقلاب اسلامی بپردازند