مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:002021-09-28سياسي

آزادی 48 زندانی تا پایان سال/طرح هر مسجد یک آزادی زندانی در حال اجراست


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تا پایان امسال تلاش بر این است تا با کمک خیرین و ستاد دیه استان زمینه آزادی 48 نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد در سطح استان فراهم آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر سه شنبه در مراسم پویش نذر اربعین در اردبیل اظهار کرد: اداره کل زندان ها با همکاری نهادهای فرهنگی و ستاد دیه تلاش می کند در قالب پویش نذر اربعین نسبت به آزادی زندانیان نیز اقدام کند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر و با اجرای این پویش معنوی 18 زندانی جرایم غیرعمد در سطح استان با همت خیرین و ستاد دیه استان آزاد شدند که دو میلیارد و 800 میلیون تومان برای آزادی آنها پرداخت شده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از هیئت های مذهبی، کانون مداحان حسینی و همچنین اهالی خیرخواه و خیرین خداجوی در اردبیل در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: تا آخر ماه صفر این طرح معنوی و ارزشمند ادامه پیدا می کند تا با جمع آوری کمک های اهدایی بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را از حبس آزاد کنیم.

کثیرلو رویکرد ستاد دیه و مجموعه خیرین را در کمک و یاری به زندانیان جرایم غیرعمد یادآور شد و افزود: به هیچ وجه غیر از زندانیان مالی غیرعمد، دیگر زندانیان به خاطر این کار معنوی و ارزشی از زندان ها آزاد نمی شوند و همه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 48 زندانی تا پایان سال/طرح هر مسجد یک آزادی زندانی در حال اجراست

آزادی 48 زندانی تا پایان سال/طرح هر مسجد یک آزادی زندانی در حال اجراست