مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-28اقتصادي

افزایش 60 درصدی اهدای خون در ایام اربعین حسینی در اردبیل


مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: با تداوم اجرای طرح نذر خون در ایام ماه محرم و صفر، در روزهای اربعین حسینی اهدای خون در استان اردبیل بیش از 60 درصد افزایش یافت.

- خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در ایام اربعین امسال مراجعات مردم حسینی اردبیل به پایگاه های انتقال خون در حد وسیع و گسترده ای بوده به طوری که همچنان تا آخر هفته این روند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته بیش از 480 نفر از اهداکنندگان خون که در طرح نذر خون ثبت نام کرده بودند با مراجعه به چهار پایگاه انتقال خون در سطح استان و پایگاه های سیار سعی کردند تا اهدای خون را برای کمک به بیماران نیازمند انجام دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: در این مدت بیش از 400 واحد اهدای خون انجام شده و همکاران ما تلاش می کنند تا با انجام کارهای آزمایشگاهی و فنی نسبت به تفکیک خون و فرآورده های آن اقدام کرده و نیاز بیمارستان ها را تأمین کنند.

دژکام افزود: همچنان اجرای طرح نذر خون در ایام باقیمانده از ماه صفر ادامه خواهد داشت و سعی و تلاشمان بر این است تا در ایام مبارک پیش رو نیز بتوانیم در خدمت اهداکنندگان خون باشیم تا پاسخگوی نیاز بیماران و گروه های مختلف جامعه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: چهار پایگاه انتقال خون استان در اردبیل در کنار بیمارستان فاطمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی اهدای خون در ایام اربعین حسینی در اردبیل

افزایش 60 درصدی اهدای خون در ایام اربعین حسینی در اردبیل