مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-28پزشكي

افزایش آمار اعمال جراحی و درخواست خون/ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده


مدیر کل انتقال خون استان تهران با اشاره به افزایش اعمال جراحی و در نتیجه افزایش نیاز به خون و فرآورده های آن گفت: ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده ای قرار گرفته اند و از شهروندان تهرانی دعوت می کنم تا همچون همیشه از بیماران نیازمند به خون حمایت کنند .

- مدیر کل انتقال خون استان تهران با اشاره به افزایش اعمال جراحی و در نتیجه افزایش نیاز به خون و فرآورده های آن گفت: ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده ای قرار گرفته اند و از شهروندان تهرانی دعوت می کنم تا همچون همیشه از بیماران نیازمند به خون حمایت کنند و با پیشقدم شدن در اهدای خون کمک کنند تا وضعیت به حالت متعادل برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا مهدی زاده با اعلام اینکه با کاهش آمار کرونا، آمار جراحی ها و درخواست خون، افزایش یافته است، گفت: با توجه به بالا رفتن میزان جراحی های نیازمند به خون مصرف خون افزایش یافته و ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده ای قرار گرفته اند.

وی افزود: از شهروندان تهرانی دعوت می کنم تا همچون همیشه از بیماران نیازمند به خون حمایت کنند و با پیشقدم شدن در اهدای خون کمک کنند تا وضعیت به حالت متعادل برگردد.

وی ضمن ابراز مسرت از کاهش آمار مبتلایان به کرونا در پی واکسیناسیون گسترده گفت: امیدواریم با استقبال بیشتر شهروندان از اهدای خون شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار اعمال جراحی و درخواست خون/ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده

افزایش آمار اعمال جراحی و درخواست خون/ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده