مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-28اقتصادي

65 طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی استان، تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با موافقت اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، 7 طرح صنعتی و 58 طرح کشاورزی برای دریافت حدود 70 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید، - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با موافقت اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، 7 طرح صنعتی و 58 طرح کشاورزی برای دریافت حدود 70 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید، به بانک های عامل معرفی شدند.

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، 6 مهر 1400 در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: با تسهیل و پرداخت تسهیلات مصوب شده به این 65 طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی، 16 فرصت شغلی جدید برای نیروی کار استان فراهم خواهد شد.

وی افزود:با رویکردی که در فرآیند ورودی درخواست ها در سال جدید وجود دارد، نیاز است تا تلاش بیشتری صورت گیرد و با یک اقدام و کار موشکافانه و تخصصی، بتوانیم با کمک بانکها منابع مالی و اعتباری را به بخش تولید استان تزریق کنیم.

شریفی نژاد عنوان داشت: بانکهای عامل و دستگاه های اجرایی مرتبط تلاش کنند تا برای حفظ اشتغال موجود و پایداری در امر تولید، تزریق منابع به واحدهای تولیدی، تسریع یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی استان، تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند

65 طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی استان، تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند