مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:202021-09-28اجتماعي

وزارت آموزش و پرورش با استقلال ادارات فردیس و چهارباغ موافقت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ظهر امروز در حاشیه زنگ ایثار و مقاومت که همزمان با سراسر کشور در مدرسه شهید بهنام محمدی نواخته شد، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه برای استقلال اداره آموزش و پرورش فردیس از نواحی کرج چه اقدامی انجام شده است، گفت: برای استقلال ادارات آموزش و پرورش فردیس و چهارباغ که شهرستان های مستقل هستند، مکاتبات لازم انجام شده و وزارت آموزش و پرورش هم موافقت خود را اعلام کرده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در این راستا از نظر اداری باید  سازمان امور اداری و استخدامی مجوز توسعه تشکیلات را به آموزش و پرورش بدهد که پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده است.

   وی افزود: در سال گذشته موضوع استقلال آموزش و پرورش فردیس در وزارت آموزش و پرورش پیگیری شد و امسال  درخواست مجوز به  سازمان امور اداری و استخدامی ارسال شد که امیدواریم  با پیگیری استاندار البرز  و نمایندگان محترم به زودی  این کار انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: ما در استان مشکلی برای راه اندازی اداره فردیس و چهارباغ نداریم و همه ظرفیت های لازم برای تشکیل اداره فردیس و چهارباغ را داریم؛ به طوریکه هم فضای اداری و هم نیروی انسانی آن پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش با استقلال ادارات فردیس و چهارباغ موافقت کرد

وزارت آموزش و پرورش با استقلال ادارات فردیس و چهارباغ موافقت کرد