مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-28پزشكي

درمان و بهبود بیش از 100 هزار نفر بیماران کرونایی در خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی به تلاش های کادر درمان استان در دوران مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با ایثارگری ها و مجاهدت های کادر درمان، شاهد درمان و بهبود بیش از 100 هزار نفر بیماران کرونایی بودیم که از ابتدای شیوع بیماری در مراکز درمانی ما بستری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در این بین حائز اهمیت و باعث دلگرمی ما در پیگیری امور و اجرای مصوبات بود که صمیمانه تشکر می کنم.

معتمدیان با اشاره به سیل ورود واردات واکسن، عنوان کرد: خوشبختانه تا به امروز در سطح استان خراسان رضوی بیش از سه میلیون و 500 هزار نفر از شهروندان واجد شرایط ما واکسینه شده اند و این 57 درصد جمعیت استان را شامل می شود، در این راستا زیرساخت تزریق روزانه 140 هزار واکسن را آماده کرده ایم.

وی به تلاش های کادر درمان استان در دوران مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با ایثارگری ها و مجاهدت های کادر درمان، شاهد درمان و بهبود بیش از 100 هزار نفر بیماران کرونایی بودیم که از ابتدای شیوع بیماری در مراکز درمانی ما بستری بودند.

استاندار خراسان رضوی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در استانداری شاخص های توسعه حاشیه شهر را احصاء کرده ایم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان و بهبود بیش از 100 هزار نفر بیماران کرونایی در خراسان رضوی

درمان و بهبود بیش از 100 هزار نفر بیماران کرونایی در خراسان رضوی