مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-28پزشكي

تاثیر یک روش درمانی در بهبودی بیماران مبتلا به سرطان


شرکت Fosun Kite Biotechnology چین اخیرا در یک نشست خبری اعلام کرد بیش از 10 بیمار چینی مبتلا به سرطان با روش درمانی سلول تی کایمریک گیرنده آنتی ژن(CAR-T cell therapy) این شرکت بهبودی پیدا کرده اند.

- شرکت "Fosun Kite Biotechnology" چین اخیرا در یک نشست خبری اعلام کرد بیش از 10 بیمار چینی مبتلا به سرطان با روش درمانی سلول تی کایمریک گیرنده آنتی ژن(CAR-T cell therapy) این شرکت بهبودی پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، در ماه ژوئن این روش درمانی به عنوان اولین راه حل سلول تی کایمریک گیرنده آنتی ژن و راه جدیدی در درمان سرطان شناخته و در چین تایید شد.

این روش درمانی برای درمان بیماران مبتلا به سرطان لنفوم سلول B بزرگ عود کننده یا مقاوم به درمان (recurrent or refractory large B-cell lymphoma) استفاده می شود.

روش درمانی گفته شده شامل جداسازی سلول های T از خون بیمار و برنامه ریزی مجدد آنها برای حمله به سلول های سرطانی پس از ورود مجدد به بدن است.

به گفته پزشکان سلول تی کایمریک گیرنده آنتی ژن، سلول های T را که به عنوان پلیس در بدن انسان عمل می کنند، با دستگاه های خاصی که به آنها امکان می دهد مکان دقیق سلول های تومور را مشخص کرده و آنها را از بین ببرند، تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر یک روش درمانی در بهبودی بیماران مبتلا به سرطان

تاثیر یک روش درمانی در بهبودی بیماران مبتلا به سرطان